Dying Light 2 Stay Human – Double XP Event زنده است، رویدادهای تقویت کننده بیشتری در ماه می

Dying Light 2 Stay Human – Double XP Event زنده است، رویدادهای تقویت کننده بیشتری در ماه می

تازه از انتشار New Game Plus برای Dying Light 2 Stay Human، Techland چند رویداد تقویت کننده جدید با زمان محدود را در اختیار دارد.  Double XP در حال حاضر تا 3 می فعال است و همانطور که از نام آن مشخص است، شما دو برابر Combat و Parkour XP کسب می کنید. از 5 تا 9 می، Trove of Crystals در دسترس خواهد بود و هسته های کریستالی بهتری را در Dark Hollows ارائه می کند.

 

از 12 تا 16 می، ماه آبی در حال اجرا است، که مقاومت شیمیایی و ایمنی را در برابر عفونت شبانه افزایش می دهد. در نهایت، از 19 تا 23 می، Hyper Mode  وارد می‌شود و امکان منجنیق کردن دشمنان را به هوا در هنگام برخورد فراهم می‌کند. چه با اسلحه به آنها ضربه بزنید، چه با ضربات دراپ یا چنگال، دشمنان به روش های خنده دار پرواز می کنند.

 

طبق نقشه راهی که در ژانویه به اشتراک گذاشته شد، مجموعه دیگری از چالش‌ها قرار است در ماه مه منتشر شوند، بنابراین چیزهای بیشتری برای انتظار وجود دارد. اولین بسط داستان در حال حاضر قرار است در ماه ژوئن منتشر شود. چیز زیادی فاش نشده است، اما تایمون اسمکتالا، طراح اصلی بازی تایید کرده است که این بازی به سمت داستان بازی اصلی اجرا خواهد شد. منتظر جزئیات بیشتر در ماه های آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Dying Light 2 Stay Human – Double XP Event زنده است، رویدادهای تقویت کننده بیشتری در ماه می

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2441

خبرنامه بازی ها

گالری